در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد اعضای گروه موسیقی “ایوان باند” چه کسانی هستند؟ بیوگرافی کامل اعضا و عکس+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

اعضای گروه موسیقی “ایوان باند” چه کسانی هستند؟ بیوگرافی کامل اعضا و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

از «ایوان بند» این روزها زیاد می شنویم. گروه موسیقی جوانی که مثل بسیاری از گروه های موسیقی یا در اصطلاح “بند” ها حسابی گل کرده است و آهنگ هایش مورد توجه مخاطبین خود قرار گرفته است.

اعضای اصلی ایوان بند از دو نفر به نام های حسین شریفی خواننده گروه و آهنگساز فواد غفاری تشکیل شده است. از دیگر اعضای این گروه باید به مصطفی مومنی تنظیم کننده و میکس و مستر و حدیث دهقان ترانه سرای گروه اشاره کرد.

«ایوان بند» روز چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۵ توسط فواد غفاری و حسین شریفی ایجاد شد.

حسین شریفی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در شهر رفسنجان (استان کرمان) است. شریفی کار آهنگسازی در تیتراژ هم انجام داده است که می توان به تیتراژ برنامه «اینجا آینده» اشاره کرد.

از آهنگ های او می توان به ای عشق،جانان،ماه منی،توهمونی،دلبسته،آروم جونم،ای جان،نوش جان که از بهترین کارهای گروه است نام برد.

فواد غفاری متولد ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران است. از همکاری های او می توان به همکاری اش با خوانندگانی همچون علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی نام برد.

یکی از کارهای مهم فواد غفاری آهنگسازی او برای علی لهراسبی در تیتراژ سریال فاصله ها است که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او هم چنین با خوانندگانی نظیر پویا بیاتی، رضا صادقی، فریدون آسرایی و محمدرضا گلزار نیز همکاری کرده است.

غفاری هم چنین به همراه سیروان خسروی در سال ۱۳۹۴ نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. او در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره شد.

برخی از مهمترین آهنگ های منتشر شده «ایوان بند» عبارتند از:

  • قلب دیوار
  • منو دریاب
    ای عشق
  • جانان
    ماه منی
  • تو همونی
    دلبسته
  • آروم جونم
  • ای جانان
  • نوش جان
  • شبیه تو

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اعضای گروه موسیقی “ایوان باند” چه کسانی هستند؟ بیوگرافی کامل اعضا و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته اعضای گروه موسیقی “ایوان باند” چه کسانی هستند؟ بیوگرافی کامل اعضا و عکس اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.