روغن شتر مرغ اصل

زنجبیل برای لاغری

خاصیت پودر و معجون زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو

خاصیت پودر و معجون زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو در سایت جسارت

زنجبیل برای لاغری ,چای زنجبیل برای لاغری,پودر زنجبیل برای لاغری,خاصیت زنجبیل برای لاغری,دمنوش زنجبیل برای لاغری,فواید زنجبیل برای لاغری,روغن زنجبیل برای لاغری,معجون زنجبیل برای لاغری,مصرف زنجبیل برای لاغری,ایا زنجبیل برای لاغری مفید است,چای زنجبیل لاغری,طرز تهیه چای زنجبیل برای لاغری,چای سبز و زنجبیل برای لاغری,چای زنجبیل و لاغری,خواص چای زنجبیل برای لاغری,چای زنجبیل لیمو برای لاغری,چای زنجبیل و لیمو برای لاغری,پودر زنجبیل لاغری,خواص زنجبیل تازه برای لاغری,خاصیت زنجبیل و لاغری,خواص زنجبیل ودارچین برای لاغری,دمنوش زنجبیل لاغری,دمنوش زنجبیل و لیمو برای لاغری,فواید زنجبیل در لاغری,فواید زنجبیل لاغری,فواید زنجبیل و لاغری,روغن زنجبیل و لاغری,معجون زنجبیل لاغری,معجون زنجبیل و لیمو برای لاغری

خاصیت پودر و معجون زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو

زنجبیل برای لاغری , چای زنجبیل برای لاغری , پودر زنجبیل برای لاغری , خاصیت زنجبیل برای لاغری

زنجبیل دارای خواص ترموژنیک است که باعث میشود سوخت و ساز بدن شما سریع تر شود و سرعت چربی سوزی را بالا ببرد

در این مطلب از سایت جسارت به خاصیت پودر و معجون زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

یک فنجان 250 میلی لیتر) آب را گرم کرده و قبل از اینکه به جوش آید، یک تکه ریشه زنجبیل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید آب روی حرارت کم به مدت چند دقیقه بجوشد و بعد از روی حرارت برداشته وقتی کمی ولرم شد آب یک دوم لیموترش را به آن اضافه کنید. دمنوش را خوب به هم بزنید و مقداری عسل (در صورت دلخواه) به آن اضافه کنید. وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان در آب لیموترش اثرات زنجبیل را برای پاکسازی کبد و افزایش متابولیسم چربی تقویت می کند. با استفاده از این چای علاوه بر سم زدایی و حذف مایعات اضافی بدن، به جنگ چربی های اضافی شکم تان خواهیدرفت.

زنجبیل برای لاغری

چگونه با چای زنجبیل لاغر شویم شاید این سوال بسیاری از شماها باشد که می دانید چای زنجبیل لاغر می کند ولی اطلاع ندارید که چند باردر روز و در چه زمان هایی باید بنوشیم  و ایا  کافی است چای زنجبیل بنوشیم و لاغر شویم و ورزش را کنار گذاشته  و غذا هم بخوریم  یا نه اکنون در این بخش بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.  چای زنجبیلی یکی از طبیعی ترین درمان های موجود با خواص فوق العاده ای است که در جهت ارتقای سلامتی بدن غوغا می کند. این نوشیدنی در بین تمام خواصی که دارد به شما کمک می کند که به ساده ترین و سالم ترین شیوه ی ممکن وزن کم کنید. 

نوشیدنی گریپ فروت و زنجبیل  آب 4 عدد گریپ فروت را بگیرید و آن را با یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل و یک چهارم آب لیموترش (به دلخواه) مخلوط کنید. این نوشیدنی لاغرکننده را با معده خالی در هنگام صبح مصرف کنید. گریپ فروت یک میوه کم کالری است که اثرات بسیار عالی در کاهش وزن دارد.

چای زنجبیل برای لاغری

زنجبیل ریشه ی مفیدی است که به چربی سوزی کمک زیادی می کند و باعث تسکین دردهای جسمی نیز می شود. این ماده ی غذایی را بهترین ماده ی ضدالتهابی طبیعی موجود بدانید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش ساده ی لاغری با کمک چای زنجبیلی بیشتر آشنا کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.  اگر احساس می کنید که این اواخر کمی چاق شده اید و شکم و پهلوهایتان چربی آورده است زمان آن فرا رسیده تا سریع وارد عمل شوید و به فکر چربی زدایی از این مناطق باشید. در گام اول یادتان باشد که برای لاغری لازم است که به مدت چند روز چای زنجبیلی میل کنید. این چای مکمل مناسبی برای یک رژیم سالم است. علاوه بر این لازم است که مصرف چربی را کاهش دهید و تغذیه ی مناسبی سرشار از سالاد، سبزیجات بخارپز، پروتئین های سالم، فیبرهای غذایی و آب را دریابید. 

خاصیت پودر و معجون زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو

زنجبیل برای لاغری , چای زنجبیل برای لاغری , پودر زنجبیل برای لاغری , خاصیت زنجبیل برای لاغری

زنجبیل دارای خواص ترموژنیک است که باعث میشود سوخت و ساز بدن شما سریع تر شود و سرعت چربی سوزی را بالا ببرد

براساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد زنجبیل در کنار خاصیت سیرکنندگی خود، خاصیت گرمازایی هم دارد. غذاهای گرمازا با افزایش دمای بدن به افزایش سوخت‌وساز و کالری‌سوزی کمک می‌کنند.  International Journal of Obesity متذکر شده است که مصرف غذاهایی که خاصیت گرمازایی دارند،‌ می‌تواند ابزار بالقوه‌ای برای کاهش وزن باشد. این غذاها باعث افزایش مصرف انرژی و اکسیداسیون چربی می‌شوند و در مسیر کاهش وزن مانع کاهش سرعت سوخت‌وساز می‌شوند. در این مطالعه تفاوت صبحانه‌ی حاوی یک نوشیدنی زنجبیل (۲ گرم پودر زنجبیل حل‌شده در آب داغ) با صبحانه‌ای فاقد آن و تأثیرش بر مصرف انرژی و احساس سیری در مردانی که اضافه‌وزن داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.  مطالعات حاکی از تأثیر چشمگیر زنجبیل در حرارت‌زایی است و شرکت‌کنندگانی که نوشیدنی حاوی زنجبیل مصرف کرده بودند، کمتر احساس گرسنگی می‌کردند، درنتیجه غذای مصرفی‌شان کاهش یافته بود. این نتایج حاکی از تأثیر بالقوه‌ی زنجبیل در لاغری است.

پودر زنجبیل برای لاغری

اگر علاوه بر موارد اشاره شده، روزانه کمی ورزش نیز اضافه کنید، مطمئن باشید که مصرف یک فنجان چای زنجبیلی بعد از هر وعده ی غذایی باعث می شود که در مدت ۵ هفته به وزن ایده آل خود نزدیک شوید. فراموش نکنید که لاغری و رسیدن به تناسب اندام نیاز به اراده ی قوی و کمی تلاش دارد. پس اراده کنید و توصیه های زیر را به کار ببندید.  چه زمانی برای نوشیدنی چای زنجبیلی مناسب است؟  روزانه دو فنجان، یک فنجان بعد از ناهار و یک فنجان بعد ازشام از این چای پرخاصیت بنوشید. این عادت را به مدت ۱۵ روز ادامه دهید. سپس به مدت یک هفته نوشیدن چای زنجبیلی را متوقف کنید و سپس دوباره مصرف آن را شروع کنید. فراموش نکنید که لازم است در کنار مصرف این معجون لاغری یک رژیم غذایی مناسب و سالم داشته باشید و از ورزش روزانه غافل نشوید.

زنجبیل برای لاغری

۹۶/۱۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی