روغن شتر مرغ اصل

شعر در مورد بچه

شعر در مورد بچه

شعر در مورد بچه,شعر در مورد بچه های کار,شعر در مورد بچه دار شدن,شعر در مورد بچه بازی,شعر در مورد بچه های فقیر,شعر در مورد بچه فقیر,شعر در مورد بچه هیئتی,شعر در مورد بچه گی,شعر در مورد بچه های طلاق,شعر در مورد بچه دختر,شعر درباره بچه های کار,شعر در مورد کودکان کار,شعری در مورد بچه های کار,شعری درباره بچه های کار,شعر درباره ی بچه های کار,شعر طنز در مورد بچه دار شدن,شعر درباره بچه دار شدن,شعر درباره بچه بازی,شعر در مورد کودکان فقیر,شعر در مورد کودک فقیر,شعری در مورد کودک فقیر,شعر درباره بچه فقیر,شعر درباره بچه هیئتی,شعری درمورد بچه های طلاق,شعر در مورد فرزند دختر,شعر در مورد نوزاد دختر,شعر درباره دختر بچه,شعر دختر بچه در مورد حجاب,شعر خوانی دختر بچه در مورد حجاب,دانلود شعر دختربچه در مورد حجاب,شعر در مورد دختر بچه ها,شعر درمورد دختر بچه,شعر درباره دختر بچه ها,شعر بچه ها,شعر بچه های ایران,شعر بچه های کار,شعر بچه های دیروز,شعر بچه ها این نقشه جغرافیاست,شعر بچه ها به صف,شعر بچه های پیش دبستانی,شعر بچه های جنگ,شعر بچه های قلم,شعر بچه های البرز معین,شعر بچه گانه,شعر بچه گانه کوتاه,شعر بچه گانه اپارات,شعر بچه گانه تولد,شعر بچه گانه لالایی,شعر بچه گانه دانلود,شعر بچه گانه متن,شعر بچه گانه تصویری,شعر بچه گانه خنده دار,شعر بچه گانه شاد,شعر های بچه گانه کوتاه,متن شعر کوتاه بچه گانه,یک شعر کوتاه بچه گانه,شعر های کوتاه و بچه گانه,دانلود شعر کوتاه بچه گانه,شعر بچه بازی,شعر درباره بچه بازی,شعر در مورد بچه بازی,شعر بازی بچه ها,شعر بازی بچه گانه,شعر های بچه بازی سعدی,شعر های بچه بازی ایرج میرزا,شعر ایرج میرزا درباره بچه بازی,شعر بچه شیعه,شعر بچه شیعه صوتی,شعر بچه شیعه آپارات,شعر بچه شیعه دانلود,شعر بچه شیعه پیش دبستانی,شعر بچه شیعه,شعر من بچه شیعه هستم خدا را میپرستم,شعر من بچه شیعه,شعر ما بچه شیعه هستیم,شعر من بچه شیعه هستم دانلود,شعر بچه محله امام رضایم,شعر بچه محل امام رضایم,متن شعر بچه محله امام رضایم,شعر بچه محله ی امام رضایم,دانلود شعر بچه محله امام رضایم,شعر طنز بچه محله امام رضایم,کلیپ شعر بچه محله امام رضایم,دانلود شعر بچه محله ی امام رضایم,شعر طنز بچه محله ی امام رضایم,شعر بچه شیعه هستم,دانلود شعر بچه شیعه,شعر کودکانه من بچه شیعه هستم,دانلود شعر من بچه شیعه هستم,شعر من بچه شیعه هستم اپارات,متن شعر بچه شیعه,شعر بچه شیعه هستم,شعر من بچه شیعه هستم,شعر من بچه شیعه هستم آپارات,شعر من بچه شیعه هستم صوتی,شعر من بچه شیعه هستم متن,دانلود شعر کودکانه من بچه شیعه هستم,دانلود رایگان شعر من بچه شیعه هستم,شعر بچه زرنگش خوبه,متن شعر بچه زرنگش خوبه,شعر بچه های ایران ناصر نظر,شعر ما بچه های ایرانیم,متن شعر بچه های ایران,شعر ما بچه های ایران فرزند خاک شیران,دانلود شعر ما بچه های ایران,شعر ما بچه های خندان امیدهای ایران

شعر در مورد بچه

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد بچه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

اصلا نخوابیدم شب  داغه تنم دارم تب

از دماغم میاد آب  فرار کرد از چشام خواب

باز یه سوپ بی مزه  مامان داره می پزه

بابا جونم که داره  شربتی تلخ میاره

وای چه بده مریضم  داغه این تن ریزم

دعا کنید که زودتر  بشم بهتر و بهتر

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعر در مورد بچه

  لالا لالا گل پسر  پشت و پناه پدر 

هستی برای بابا  از همه دنیا بهتر 

لالا لا دنیای من  امید فردای من 

باشی سلامت و شاد  کودک زیبای من 

لالا عزیز ترینم  غم تو دلت نبینم 

لبت همیشه خندان  گل پسر شیرینم 

لالا لالا نازنین  رو زانوی من بشین 

یک گل بوسه از رو  صورت بابا بچین 

لالا لالا یاس من  گل پسر ناز من 

تویی تو باغ هستی  تک گل زیبای من 

لالا لا گل پسته  چشماشو او نبسته 

لباش هنوز خندونه  با اون دو چشم خسته

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد بچه های کار

  چشم چشم دو ابرو  یه بینی کوچولو 

لباش شبیه غنچه  یه صورت تپّلو 

نازه مثل عروسک  صورت ماه کودک 

روی لثه اش می بینی  دو مروارید کوچک 

وقتی که دندونا رو  تو دهن نی نی دید 

یک فکر خوب و تازه  به ذهن مامان رسید 

باید باشه از حالا  مواظب دندونا 

یادش نباید بره  مراقبت از اونا 

با اون دو تا دست ریز  نی نی ناز و عزیز 

نمی تونه بشوره  که دندوناشو تمیز 

باید مامان یا بابا  بعد خوردن غذا 

تمیز کنند خوب خوب  دندونای نی نی را

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر در مورد بچه دار شدن

لالا لالا دخترم  راحت جان دلبرم 

بهای ناز تو رو  هر چی باشه می خرم 

لالا لالا نازنین  برای من بهترین 

با چشای قشنگت  گلهای نازو ببین 

لالا لا گل مینا  شکر خدا یکتا 

عطا نموده بر ما  نوگلی نازو زیبا 

لالا لا گل پونه  غم تو دلت نمونه 

تویی برای مادر  نفس، عزیز دردونه 

لالا لا کودک من  دختر کوچک من 

فدای اون اداهات  تویی عروسک من 

لالا عزیز دلبند  باشه همیشه لبخند 

رو غنچه ی لبانت  چشماتو حالا ببند

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر در مورد بچه بازی

یه روز خوب خدا  نی نی بلند شد از جا 

جیغ می زدو می خندید  او شروع کرد به تاتا 

می خورد زمین پا می شد  نی نی خسته نمی شد 

می افتاد و می خندید  دو باره سرپا می شد 

مامان جون مهربون  بابا با لب خندون 

کف زدن های اونا  چه کیفی داره آخ جون 

چه حالی داره کودک  راه می ره بی رو رو وک 

تاتا تاتا می کنه  می ره بدون کمک

شعر پدر , شعر در مورد پدر , شعر درباره پدر , شعر در وصف پدر

شعر در مورد بچه های فقیر

نی نی شده یه ساله  یه دم آروم نداره 

هر چی که گیرش میاد  تو دهنش میذاره 

یک کم تاتا می کنه  مامان و بابا می کنه 

چه شیطون و شیرینه  ببین چه ها می کنه 

کاغذای رنگارنگ  بادکنکای قشنگ 

تولدش امروزه  شاده چقدر این آهنگ 

کیکی بزرگ خریدند  هدیه تهیه دیدند 

شمع روی کیک گذاشتند  میوه تو ظرفی چیدند 

کوچیک و بزرگ مهمونا  یکی یکی رسیدند 

نی نی شمعو که فوت کرد  کیکو اونا بریدند 

دست می زدند فراوون  نانای می کرد نی نی جون 

یک شب خوب و زیبا  درست می کرد براشون

شعر دوست , شعر در مورد دوست , شعر درباره دوست , شعر در وصف دوست

شعر در مورد بچه فقیر

باد بازیگوش
بادبادک را
بادبادک
دست کودک را
هر طرف می بُرد
کودکی هایم
با نخی نازک به دست باد
آویزان!

شعر برادر , شعر در مورد برادر , شعر درباره برادر , شعر در وصف برادر

شعر در مورد بچه هیئتی

دلم برای بادبادکها تنگ است

برای رنگ و ترانه و لبخند

برای کوچه های بلند دزاشیب

که پر می شد از خنده های کودکانه مانو لبریز می شدیم از زندگیبی آنکه در جستجوی معنایش باشیم…

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

شعر در مورد بچه گی

کاش میشد بچگی را زنده کردکودکی شد، کودکانه گریه کردشعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرودآن قیامت، که دمی بیش نبودفاصله با کودکی هامان چه کرد ؟کاش میشد ، بچگانه خنده کرد

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعر در مورد بچه های طلاق

گاهـــــی ” دلت ” …

از سن و ســـــالت مـــــی گیرد … !!!

میخواهـــــی ” کودک ” باشـــــی …..!

کودکــــی که …

به هر بهـــــانه ای …

به ” آغــــــــوشِ ” غمخواری ……

پنــــــاه می برد !!!

و …

آســـــوده ” اشک ” مـــــی ریزد !!!

هـــــــــی … ؛

بزرگ ک باشــــی …

بایـــــــد … :

” بغض هـــــــای ” زیادی را …

” بی صـــــدا ” دفن کنــــــی …..!!

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر در مورد بچه دختر

هیچ دوره ای جای خودش نبود

کودک بودم،

می گفتند: تا کی می خواهی کودک بمانی،بزرگ شو!

جوان شدم،

گفتند: سعی کن ،کودکِ درونت را زنده نگاه داری!!

و من

همیشه تشنه ی کودکی ماندم.

هیچ دوره ای جای خودش نبود

شعر صبح بخیر , شعر در مورد صبح بخیر , شعر درباره صبح بخیر , شعر در وصف صبح بخیر

شعر درباره بچه های کار

مثل پدری که پول ندارد

و به زور دست بچه اش را گرفته

و از جلوی اسباب بازی فروشی …

کشان کشان درور می کند….

روزگار هم دستم را گرفته

و مرا از بچگیم دور می کند…

دستم را ول کن…

من بچگیم را می خواهم…

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعر در مورد کودکان کار

بزرﮒ ﮐﻪ ﻣﯿﺸــــﻮﯼ
ﻏُﺼـﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺯﻭﺩﺗـﺮ ﺍﺯ
ﺧـﻮﺩﺕ
ﻗـَﺪ ﻣﯽ ﮐِﺸــﻨﺪ …
ﺩَﺭﺩ ﻫـﺎﯾﺖ ﻧــﯿﺰ…
ﻏــﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﻟﺒﺨــﻨﺪﻫـﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻟﺒــﻮﻡ ﮐـﻮﺩﮐــﯽ ﺍﺕ …
ﺟــﺎ ﮔــُﺬﺍﺷﺘــﯽ…

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعری در مورد بچه های کار

خیــــلی تنــــــــد رفــــت!
کـــــودکــــی هــــایــم ، بـــا آن سه چرخـــــه قراضــــه اش
کــــاش همیـــــشه پنچـــــر می مــــاند . .

شعر لبخند , شعر در مورد لبخند , شعر درباره لبخند , شعر در وصف لبخند

شعری درباره بچه های کار

هوس سرک کشیدن به دنیای کودکی ام را دارم …
قهرهای الکی … دوستیهای واقعی
مشکلات کوچک و قلبی بزرگ ….

شعر تهران , شعر در مورد تهران , شعر درباره تهران , شعر در وصف تهران

شعر درباره ی بچه های کار

همبازی قدیم!
چشم نگذار…
آنقدر دورم که با شمردن همه اعداد
هم پیدایم نمیکنی!

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

شعر طنز در مورد بچه دار شدن

از هیچ کار بچگی ام پشیمان نیستم ،

به جز آرزوی بـــزرگ شدن…

شعر خداحافظی , شعر در مورد خداحافظی , شعر درباره خداحافظی , شعر در وصف خداحافظی

شعر درباره بچه دار شدن

ما هیچ وقت بزرگ نشدیم
فقط بچگیمان را از دست دادیم !

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

شعر درباره بچه بازی

دلبسته به سکه های قلک بودیم…
دنبال بهانه های کوچک بودیم…
رویای بزرگ شدن خوب نبود…
ای کاش همیشه کودک بودیم

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر در مورد کودکان فقیر

کاش کودک بودم که به هربهانه ای به آغوشی پناه می بردم

و آسوده اشک می ریختم !

بزرگ که باشی باید بغضهای زیادی را بیصدا دفن کنی …

شعر دلتنگی , شعر در مورد دلتنگی , شعر درباره دلتنگی , شعر در وصف دلتنگی

شعر در مورد کودک فقیر

من از هفت سنگ می ترسم…
می ترسم آنقدر…سنگ روی سنگ بچینیم…
که دیواری ما را از هم بگیرد…
بیا لی لی بازی کنیم…
که در هر رفتنی…دوباره برگردیم…
بیا دوباره کودکی کنیم…

شعر آتش , شعر در مورد آتش , شعر درباره آتش , شعر در وصف آتش

شعری در مورد کودک فقیر

امروز کسی از من پرسید چند سال داری…
گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم…
کودکی چند ساله ام !!!

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

شعر درباره بچه فقیر

بچه که بودیم بستنی مان را که گاز می زدند قیامت به پا می کردیم…چه بیهوده بزرگ شدیم …روحمان را گاز می زنند میخندیم…

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر درباره بچه هیئتی

درکودکى:پاکن هایی ز پاکى داشتیم…
یک تراش سرخ لاکی داشتیم …
کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت…
دوشمان از حلقه هایش درد داشت…
گرمی دستانمان از آه بود…
برگ دفترهایمان از کاه بود…
تا درون نیمکت جا میشدیم…
ما پر از تصمیم کبرى میشدیم…
با وجود سوز و سرماى شدید…
ریزعلی پیراهنش رامیدرید…
کاش میشد باز کوچک میشدیم …
لااقل یک روز کودک میشدیم…

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعری درمورد بچه های طلاق

یادش بخیر بچگی
می‌خواهم برگردم به روزهای کودکی..
آن زمان‌ها که پدر تنها قهرمان بود
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه‌ى زمین، شــانه‌های پـدر بــود
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادرهای خودم بودند
تنــها دردم، زانوهای زخمـی‌ام بودند
تنـها چیزی که می‌شکست، اسباب‌بـازی‌هایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود!

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر در مورد فرزند دختر

کودکی زیباترین و کوتاهترین
اتفاق ناخواسته ی زندگی ست…

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر درباره دختر بچه

این روزها
عجیب دلم بچگی می خواهد
خسته ام
فقط یک قلم لطفامی خواهم خودم را خط خطی کنم

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعر در مورد نوزاد دختر

پا به پای کودکی هایم بیا

کفش هایت را به پا کن تا به تا

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

شعر دختر بچه در مورد حجاب

بازگرد ای خاطرات کودکی

بر سوار اسبهای چوبکی

خاطرات کودکی زیباترند

یادگاران کهن ماناترند

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر خوانی دختر بچه در مورد حجاب

علی داره یه دندون
قند میخوره از قندون
فرشته ای مهربو ن
آورده براش یه دندون
آش بخوری نوش جون
آش دندون علی جون

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

دانلود شعر دختربچه در مورد حجاب

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید شدم
یواش یواش و بیصدا
شدم جز کباب خورا

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

شعر در مورد دختر بچه ها

انار دونه دونه
بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روه که بچم
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان بچم یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

شعر درمورد دختر بچه

خبر بدین، به نون،دون
گلم در آورده دندون

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

شعر درباره دختر بچه ها

من بچه با ادبم

تمیزم ومرتبم

گل های خنده رو لبام

هر جا میرم میگم سلام

خوش اخلاق و مهربونم

خنده رو و خوش زبونم

تلاش و کوشش میکنم

همیشه ورزش می کنم

میخوام سلامت بمونم

تا درسامو خوب بخونم

درس می خونم بچه ها

عاقل و دانا میشم

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعر بچه ها

اتل متل پروانه                     نشسته روی شانه

صدا میاد چه نازه                 می­گه وقت نمازه

به این صدا چی می­گن         اذان و اقامه می­گن

شیطونه ناراحته                  دنبال یه فرصته

می­گه آهای مسلمون          نماز رو بعدا بخون

هر کسی که زرنگه              با شیطونه می جنگه

وقت نماز که می­شه            هر کاری تعطیل می­شه

نماز چه قدر شیرینه                   اول وقت همینه

شعر پرنده , شعر در مورد پرنده , شعر درباره پرنده , شعر در وصف پرنده

شعر بچه های ایران

من بچه ای خندانم

وضو را خوب می دانم

می شویم صورتم را

دست راست و چپم را

مسح می کشم سرم را

پای راست و چپم را

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعر بچه های کار

بچه ها شادی کنید، آمده عید غدیر

باز گوید مادرم، قصه های دلپذیر

بار دیگر شهر ما، نور باران می شود

بافروغ چلچراغ، شب چراغان می شود

باز هم امشب پدر، نقل و شیرینی خرید

باز بوی عطرِ و گُل، می دهد پیغام عید

بنده خوب خدا، یار پیغمبر علی علیه السلام

او امام اول است، بهترین رهبر علی علیه السلام

بانگ قرآن مجید، می رسد از کوچه ها

مژده عید غدیر، شادی ما بچه ها 

شعر خواب , شعر در مورد خواب , شعر درباره خواب , شعر در وصف خواب

شعر بچه های دیروز

چه حمومی! چه آبی!

نکنه تو آب بخوابی

آب می ریزم روی سرت

رو دست و پا و کمرت

تا من دوشو باز می کنم، می بنده

به کار خودش می خنده

یه وان داره که کوچکه

مثل وان عروسکه

یه حوله قشنگ داره

یه لیف رنگارنگ داره

کف می ماله به دست و پاش

وای! نره کف توی چشاش

شالاپ شلوپ آب می پاشه

خوشگل و ناز باباشه

می شورمش تمیز می شه

بَبَه، به

هی تو حموم می خنده،

قاه، قَقَه، قَه

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

شعر بچه ها این نقشه جغرافیاست

یه روز خوب خدا

نی نی بلند شد از جا

جیغ می زدو می خندید

او شروع کرد به تاتا

می خورد زمین پا می شد

نی نی خسته نمی شد

شعر استقلال , شعر در مورد استقلال , شعر درباره استقلال , شعر در وصف استقلال

شعر بچه ها به صف

کفشدوزک کوچولو

حسابی غصه داره

چون که برای دوختن

دیگه کفشی نداره

سوزنشو گذاشته

کنار گل تو باغچه

کاشکی براش بیارن

یه لنگه کفش کهنه

نخهاشو قیچی کرده

تا که باشه آماده

وقتی کفشی نداره

نخها چه سودی داره

از اون دورا میادش

انگار صدای خش خش

داره میاد هزارپا

با یه بخچه رو دوشش

تو بخچه اش گذاشته

هزار تا کفش پاره

حالا دیگه کفشدوزک

هیچ غصه ای نداره

شعر سربازی , شعر در مورد سربازی , شعر درباره سربازی , شعر در وصف سربازی

شعر بچه های پیش دبستانی

رفتیم به مهد، چه جایی بود

جاتون خالی، صفایی بود

تو حیاطش، تو کلاسش

عطر گل اقاقی بود

مربی یاش، چه مهربون

دوستان خوب زیاد بودن

بیا بریم مهد کودک با دوستامون

بخوونیم شعر قشنگ با دوستامون 

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

شعر بچه های جنگ

صبح که از خواب پا میشم

اول آفتاب پا میشم

یه کمی ورزش میکنم

تو باغچه نرمش میکنم

صدا میزنم مامان جون

چایی رو بریز تو فنجون

وقتی چایی رو نوشیدم

مامانو بابارو بوسیدم

میرم به کودکستان

خوشحال و شاد و خندان

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

شعر بچه های قلم

عید قربان آمده ای دوستان شادی کنید

یادی از پیغمبر توحید و آزادی کنید

او که در راه خدا از مال و فرزندش گذشت

با تبر بت های جهل و خودپرستی را شکست

بنده ی پاک خدا و پیرو الله شد

نامش ابراهیم بود اما خلیل الله شد

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شعر بچه های البرز معین

من یــــــــار مهربانم
دانـــــا و خوش زبانم

گویـــم سخن فراوان
با آنکه بی زبــــــــانم

پندت دهم فـــــراوان
من یـــــار پنــــد دانم

من دوستی هنرمند
با سود و بی زیـــانم

از من مبــــاش غافل
من یـــــــــار مهربانم

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

شعر بچه گانه

ای بچه بی دندون
نرو سراغ قندون

کمتر بخور شیرینی
شب خواب بد می بینی

خواب یه کرم گنده
که دندوناتو خورده

زود باش برو مسواک کن
تا همه شو نخورده

بچه خوب همیشه
دندوناشم تمیزه

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

شعر بچه گانه کوتاه

در خیابان، امروز
طبل و پرچم دیدم
بر لب آدم ها
خنده را کم دیدم
روی اسبی دیدم
بچه ای کوچولو
مادر من می گفت
آب می خواهد او
توی هیئت، بابا
ژاکت مشکی داشت
در کنارش مردی
یک علم را برداشت
مادر من می گفت
روز کوچ گل هاست
این عزاداری ها
یادی از عاشوراست

شعر حال خوش , شعر در مورد حال خوش , شعر درباره حال خوش , شعر در وصف حال خوش

شعر بچه گانه اپارات

بلندترین شب کدومه
شبی که به یاد می مونه
شب قشنگ یلدا
شب بلند یلدا

در این شب سرد و قشنگ
با میوه های رنگارنگ
سیب و انار و هندونه

مزش چه به یاد می مونه
آخ مزش چه به یاد می مونه

مادر بزرگ خوبم
قصه می گه یه عالم
قصه خوب و زیبا
از شب سرد یلدا

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

شعر بچه گانه تولد

لباس های رنگارنگ
سبز و سفید و قشنگ
هرکدوم از لباس ها
لازم باشه با هوا
هوا که سرد و برفیست
لباس گرم و بافتنیست
دستکش و شال و کلاه
بپوشیم وقت سرما
وقتی هوا گرم می شه
لباس نازک خوبه
با لباس مرتب
هستی تمیز و راحت

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

شعر بچه گانه لالایی

یک نهال سبز را

کاشتم در قلب خاک

ریختم در پای او

قطره های آب پاک

بوسه زد بر روی او

آفتاب تابناک

شد نهالم شاد شاد

از نوازشهای باد

سالیانی چون گذشت

شد نهالم یک درخت

یک درخت سایه دار

سربلند واستوار

شعر فرزند , شعر در مورد فرزند , شعر درباره فرزند , شعر در وصف فرزند

شعر بچه گانه دانلود

عروسک قشنگم هنوز تو رختخوابه

نمی دونه که بیرون آفتاب داره می تابه

عروسک کوچولو خوابو دیگه رها کن

ببین آفتاب در اومد پاشو چشماتو وا کن

پرنده های روی بوم دارن آواز می خونن

خوب صداشونو گوش کن ببین چه ناز می خونن

به من بگو که وقتی همه جا غرق نوره

با چشمای شیشه ای دنیای ما چه جوره ؟

شعر غرور , شعر در مورد غرور , شعر درباره غرور , شعر در وصف غرور

شعر بچه گانه متن

وای که چقدر آن کوچولو
زبر و همچنین زرنگ و همچنین با هوشه
می دونه که در طول روز
بایستی و حتما سه بار شیر بنوشه

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

شعر بچه گانه تصویری

هنگام و زمانی که غذا پخته مامان
دیگه نشو بهونه جو
با اشتها بخور غذا
خوشحال و همچنین شاد و همچنین جذاب و جالب و خنده رو

شعر حرف مفت , شعر در مورد حرف مفت , شعر درباره حرف مفت , شعر در وصف حرف مفت

شعر بچه گانه خنده دار

آقا کلاغه بر شاخه نشست
قار و قاری کرد بالهایش را بست
بیچاره کلاغ دلتنگ و غمگین
خسته شده بود از دود ماشین
بال و پرش را به من نشان داد
پر کشید و رفت با داد وفریاد

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

شعر بچه گانه شاد


سلام مداد زردم
بازم نقاشی کردم
آهای مداد آبی
بیداری یا که خوابی
آسمونو آبی کن
روزشو آفتابی کن
می خوام چمن بکارم
مدادشو ندارم
چمن که آبی رنگ نیست
زرد که باشه قشنگ نیست
مداد آبی و زرد
باید بهم کمک کرد
رنگ شما دوهر تا
میشه یه سبززیبا
رنگو رو هم بذارید
اینجا چمن بکارید

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

شعر های بچه گانه کوتاه

گنجشگک اشی مشی
از قصه ها بیرون بیا
برلب بوم ما نشین
بپر بالا تو آسمون
بگو به ابر مهربون
که چشم پر اشکی داره
بیاد به شهر تشنمون
بارون شر شربباره
ببین هوای شهر ما
تو چنگ دود اسیر شده
بگو به باد با لشکرش
بیاد که خیلی دیر شده
گنجشگک اشی مشی
بخون بگوش آدما
کاری کنم که شهرمون
بمونه سبز و با صفا

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

متن شعر کوتاه بچه گانه

دنیای ما دریاست هر بچه ای ماهی است

دریای بی ماهی یک ذره زیبا نیست

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

یک شعر کوتاه بچه گانه

عینک مادر بزرگ
چند روزیه شکسته
انگار یه عالمه غم
توی دلش نشسته
هرجا که میخواد بره
منو صدا میکنه
اونوقت با مهربونی
منو دعا میکنه
خدا کنه که چشماش
دوباره خوب ببینه
چون که دلم نمیخواد
غم تو دلش بشینه

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر های کوتاه و بچه گانه

آی آی آی بچه ها
ورزش کنید شادی کنید
ورزش بازی شادی
چندان شادی در خانه و در مدرسه
در دشت سبز و در مزرعه
در کوه و در کوچه ها
در جمع شاد بچه ها
ورزش ورزش بازی بازی
شادی شادی

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

دانلود شعر کوتاه بچه گانه

ما گلهای خندانیم
فرزندان ایرانیم
میهن پاک خود را
مانند جان می دانیم
ما باید دانا باشیم
هوشیار و بینا باشیم
از بهر اسم ایران
باید سربالا باشیم
آباد باشی ای ایران
آزاد باشی ای ایران
از ما فرزندان خود
دلشاد باشی ایران

شعر در مورد بچه

۹۶/۰۸/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی