روغن شتر مرغ اصل

شعر در مورد فکر کردن

شعر در مورد فکر کردن

شعر در مورد فکر کردن,شعر در وصف فکر کردن,شعر فکر کردن,,شعر فکر را پر بدهید از کیست,شاعر شعر فکر را پر بدهید کیست؟,شعر فکر را پر بدهید,شعر فکر را پر بدهید نیما یوشیج,شعر فکر را پر بدهید از نیما,شعر فکر را پر بدهید از نیما یوشیج,شاعر شعر فکر را پر بدهید,شعر فکر را پر بدهید,شعر فکر را پر دهید,شاعر شعر فکر را پر بدهید,شعر فکر,شعر فکرشم نکن محمد علیزاده,شعر فکرش را نکن,شعر فکرش رابکن,شعر فکر تو,شعر فکر میکردم خدا,شعر فکرشم نکن,شعر فکرشم نکن محمد علیزاده,دانلود شعر فکرشم نکن محمد علیزاده,شعر فکرشم نکن از محمد علیزاده,دانلود شعر فکرشم نکن از محمد علیزاده,متن شعر اهنگ فکرشم نکن محمد علیزاده,متن شعر اهنگ فکرشم نکن از محمد علیزاده,شعر تو فکر یک سقفم,شعر در فکر تو بودم,شعر به تو فکر میکنم,متن شعر تو فکر یک سقفم,متن شعر در فکر تو بودم,شعر من به تو فکر میکنم,شعر در فکر تو,شعر در فکر توام,شعر به فکر تو,شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا,شعر کامل پیش از اینها فکر میکردم خدا,متن شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا,دانلود شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا,معنی شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا,شعر بچه بودم فکر میکردم خدا,ترجمه شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا,شعر فکرشم نکن علیزاده,شعر فکرشم نکن از علیزاده,متن شعر فکرشم نکن,متن شعر فکرشم نکن علیزاده,متن شعر آهنگ فکرشم نکن,دانلود شعر فکرشم نکن,شعر در مورد فکر و اندیشه,شعر در مورد فکر,شعر در مورد فکر و خیال,شعر در مورد فکر اشتباه,شعر در مورد فکرکردن,شعر در مورد فکر خلاق,شعر در مورد فکر خراب,شعری در مورد فکر,شعر در مورد فکر کردن,شعر در مورد کوته فکری,شعر در مورد تفکر اشتباه,شعر درباره فکرکردن,شعر در مورد تفکر خلاق,شعر در مورد تفکر خلاق,شعر در مورد تفکر و خلاقیت,شعری درمورد تفکر خلاق,شعر کودکانه در مورد تفکر خلاق,یک شعر در مورد تفکر خلاق,شعر کوتاه درمورد تفکر خلاق,شعر در مورد کوته فکران

شعر در مورد فکر کردن

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد فکر کردن برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

این اواخر

به من فکر می کنی

و دلت برایم تنگ می شود!

کاش زنده بودم و

این روزها را

می دیدم

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

شعر در مورد فکر کردن

امسال که آمدی

برایم گردنبندی بیاور

با پنجاه و پنج دانه ی مروارید

بگذار فکر کنم

به خاطر من

پنجاه و پنج بار

دل به دریا زده ای!!

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

شعر در وصف فکر کردن

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش می زند

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

شعر فکر کردن

به تو فکر می کنم

و برگ های زرد

یکی یکی

شکوفه می شوند

راستی

آنجا هم

پاییز

این همه زیباست؟

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر فکر را پر بدهید از کیست

فکر بلبل همه آن است

که گل شد یارش

گل در اندیشه

که چون عشوه کند در کارش

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

شاعر شعر فکر را پر بدهید کیست؟

به تو فکر می کنم و

بی اختیار لبخند می زنم

تو منظره ی همان دشتی

که بارها سرتاسر رویاهایم را

دیوانه وار در آن دویده ام

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

شعر فکر را پر بدهید

دهانم پیله ی پروانه هاست

این حرف های ناگفته

این سکوت طولانی

یک روز شعر بلندی خواهد شد

عشق من!

 با انگشت هایم

به تو فکر می کنم

و این خطوط، آغوشند…

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شعر فکر را پر بدهید نیما یوشیج

فکر نکنید هر کس که از راه رسید

هر کس که با شما خندید

هر کس که چند صباحی گیر داد و پیگیر شد

می تواند رفیق شما باشد…

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

شعر فکر را پر بدهید از نیما

می گویی:

پرنده ها هیچ فصلی چتر بر نمی دارند!

و فکر می کنی

جهان جای بهتری می شد اگر

جای این دستها

از شانه هامان

دو بال کبوترانه می رویید

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

شعر فکر را پر بدهید از نیما یوشیج

به من فکر کن

قبل از خواب

در لحظه های مکاشفه

در آخرین ثانیه هشیاری

بگذار پروانه ای که روی شانه ات نشسته

عطر گیسوان مرا نفس بکشد

در آن سوی مرزهایی که

بین ما فاصله انداخته

شعر تشکر , شعر در مورد تشکر , شعر درباره تشکر , شعر در وصف تشکر

شاعر شعر فکر را پر بدهید

من ز فکر تو

به خود نیز نمی‌پردازم

نازنینا

تو دل از من

به که پرداخته‌ای؟

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

شعر فکر را پر بدهید

همیشه فکر می کردم

بدترین چیزِ زندگی این است که در تنهایی تمام شود.

اما بدترین چیز، تمام شدن زندگی در میان مردمی است

که به تو احساس تنهایی می دهند.

شعر عروس و داماد , شعر در مورد عروس و داماد , شعر درباره عروس و داماد , شعر در وصف عروس و داماد

شعر فکر را پر دهید

دیوانه ام

فکر می کنم شیشه ام

عاقبت رها می شوم و می شکنم

نگران دست های توام

هر بار که زمین می خورم!

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

شاعر شعر فکر را پر بدهید

لابد دوستت دارم هنوز

که هنوز

فکر می‌کنم

از هزار و صد نسخه‌ی این شعر

یک نسخه را

تو به خانه می‌بری

و تو تنها تو می‌فهمی

چند جای این شعر،

خط خورده است.

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

شعر فکر

دیگه نمى خوام به چیزایى که ندارم

 فکر کنم

مثل نداشتن تو

مى خوام

به چیزایى که هنوز دارم فکر کنم

مثل دوست داشتن تو

شعر قضاوت , شعر در مورد قضاوت , شعر درباره قضاوت , شعر در وصف قضاوت

شعر فکرشم نکن محمد علیزاده

من با همه ی درد جهان ساختم اما

با درد تو هر ثانیه در حال نبردم

تو دور شدی از منو با اینهمه یک عمر

من غیر تو حتی به کسی فکر نکردم

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

شعر فکرش را نکن

هر که تشویش سر زلف پریشان تو دید

تا ابد از دل او فکر پریشان ننشست

شعر دی ماه , شعر در مورد دی ماه , شعر درباره دی ماه , شعر در وصف دی ماه

شعر فکرش رابکن

دلم می‌خواهد فکر کنم

تو اهل این‌جایی!

اصلن فکر کنم تو الآن همین‌جایی،

همین حالا

کنار همین نوشتن‌ها

کنار همین‌که فکر می‌کنم،

همین‌که می‌بینم

کنار همین سلام،

علاقه‌یِ خوبم

علاقه جانِ من

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

شعر فکر تو

از تمام نداشته‌ها

می‌توانی به من فکر کنی

چگونه دستم را می‌گیری؟

چگونه آغوشت را برویم می‌گشایی؟

چگونه سرت را به سینه‌ام می‌فشاری؟

مرا دوست‌تر بدار…

انگار که همین حالا از دستت خواهم رفت…

شعر سیزده بدر , شعر در مورد سیزده بدر , شعر درباره سیزده بدر , شعر در وصف سیزده بدر

شعر فکر میکردم خدا

به تو فکر می کنم

و می دانم

فرصت اندک است

برای “دوست داشتنت”

به تو فکر می کنم

هر لحظه، هر روز

در خیابان، در اتاق،

کنار میز صبحانه، روی تختم

و روز به روز پیرتر می شوم

شعر ذات خراب , شعر در مورد ذات خراب , شعر درباره ذات خراب , شعر در وصف ذات خراب

شعر فکرشم نکن

یک روز از فکر کردن به تو دست می کشم

می روم سراغ کارهای ناتمام

شعرهای نگفته

نشست و برخاست با سایه ها

خیابان گردی های بی سلام.

کارهایم که تمام شد

من می مانم و یک عالمه وقت

من می مانم و تحمل ثانیه های سخت!

آن وقت می نشینم و

سر فرصت

به تو فکر می کنم.

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

شعر فکرشم نکن محمد علیزاده

تمام روز 

در این فکری 

که چگونه صدایش بزنی 

تا برگردد 

و چگونه نگاهش کنی 

که دلش بلرزد و بماند.

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

دانلود شعر فکرشم نکن محمد علیزاده

من فکر می‌کنم

جاذبه‌ی تو از خاک نبوده

از آسمان بوده

از سیب نبوده

از دست‌‌هات بوده

از خنده‌هات

موهات

و نگاه برهنه‌ات

که بر تنم می‌ریخت

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

شعر فکرشم نکن از محمد علیزاده

اینکه شمعدانی را “جانم” صدا می زنم،

دست خودم نیست

همیشه فکر می کنم که گل‌ها را

تو به دنیا آوردی

به گل‌های مریم و نرگس و یاس

یا همین بنفشه و شب بو

نگاه کن

زیبایی شان به تو رفته

تنهایی شان به من.

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

دانلود شعر فکرشم نکن از محمد علیزاده

دوست نداشتم

خبر رفتنت را

کسی بفهمد

بغضم را در تنهایی شکستم

مثل قاصدکی که

جای باد

به باران فکر می کرد.

شعر ضامن آهو , شعر در مورد ضامن آهو , شعر درباره ضامن آهو , شعر در وصف ضامن آهو

متن شعر اهنگ فکرشم نکن محمد علیزاده

من از اتفاق های بین مان می ترسم!

همین چیزهایی که تو فکر می کنی بی اهمیت هستند

همین نگاه های سر سری تو، لعنتی!

اینها چیزهایی که هستند

که به راحتی می توانند من را عاشق کنند

شعر نفاق , شعر در مورد نفاق , شعر درباره نفاق , شعر در وصف نفاق

متن شعر اهنگ فکرشم نکن از محمد علیزاده

گاهی

شب ها آنقدر

به آغوشت فکر می کنم

که تنم گـُر می گیرد!

لطفن بعد از خواندن این شعر

کمی مرا

با آغوشت در میان بگذار.

شعر کنار هم بودن , شعر در مورد کنار هم بودن , شعر درباره کنار هم بودن , شعر در وصف کنار هم بودن

شعر تو فکر یک سقفم

درد دارد!

وقتی ساعت ها می نشینی

به حرفایی که

هیچ وقت قرار نیست بگویی

فکر می کنی

شعر ضایع شدن , شعر در مورد ضایع شدن , شعر درباره ضایع شدن , شعر در وصف ضایع شدن

شعر در فکر تو بودم

فکرَش را بکن

چه مرگ قشنگی می تواند باشد!

تو از کوچه مرا صدا بزنی

و من از شدت ِ شوق

در و پنجره را با هم قاطی کنم!!

شعر راستگویی , شعر در مورد راستگویی , شعر درباره راستگویی , شعر در وصف راستگویی

شعر به تو فکر میکنم

دلتنگی هایم برای تو

تمامی ندارد…

عزیزم!

آن روز که روسری گلدارت را

سرت کردی

فکر بی تابی پروانه ها نبودی!؟

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

متن شعر تو فکر یک سقفم

می خواهم

گوش باد را بگیرم

که این همه دور موهایت نپیچد

و با زندگی ام بازی نکند.

تو هم کاری بکن

مثلا دکمه پیراهنت را ببند

مثلا دامنت را جمع کن

و فکر کن پیاده رو خیس است.

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

متن شعر در فکر تو بودم

وقتی نیستی

فقط به یک چیز فکر می کنم

رفته ای

همسایه ی درخت باشی

شادی هایت را

کنار غم هایش بگذاری

رفته ای

گاه و بی گاه

در خواب پرنده ها دانه بپاشی

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر من به تو فکر میکنم

من مشتاق شمردن بوسه های توام

و زاریِ آب در لیوانی

که به لب های تو فکر می کند.

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر در فکر تو

مبل‌ها را چیدم

پرده‌ها را کنار پنجره

قاب‌ها را به دیوار آویختم

بعد

دو فنجان چای ریختم

و فکر کردم به 365 روزِ دیگر

که می‌توانم با چیدمانی دیگر

دوستت بدارم…

شعر نوزاد پسر , شعر در مورد نوزاد پسر , شعر درباره نوزاد پسر , شعر در وصف نوزاد پسر

شعر در فکر توام

بزن مطرب هوایی کن، هوایی

برون کن از سرم فکر جدایی

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

شعر به فکر تو

تو به دست‌های من فکر کن

من به تنت

هرجا که باشم

دست‌هام گُر می‌گیرد

شعله‌ور می‌شود

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا

چگونه فکر می کنی پنهانی و به چشم نمی آیی؟

تو که قطره بارانی بر پیراهنم

دکمه طلایی بر آستینم

کتاب کوچکی در دستانم

و زخم کهنه ای بر گوشه ی لبم

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر کامل پیش از اینها فکر میکردم خدا

چشمانت را ببند

و فکر کن

روی صندلی چرخ دار به دنیا آمده ای

این شهر

زنی را که روی پای خودش راه می رود

دوست ندارد

شعر اشک ریختن , شعر در مورد اشک ریختن , شعر درباره اشک ریختن , شعر در وصف اشک ریختن

متن شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا

نگاهت را

هنوز از روی عینکم

پاک نکرده ام

و ته کفش هایم

هنوز یک تکه از جنگل

حضور دارد

من هنوز

خوابهای سفید

می بینم

و فکرهای کهنه ای دارم

می دانم

اشتباه کردم

نباید عاشقت می شدم

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

دانلود شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا

من هنوز

هم فکر می‌کنم

جنگی در کار نیست!

و دست‌هایِ تو جز برایِ نوازش از جیب‌هایت

بیرون نمی‌آیند!

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

معنی شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا

نه من

نه مزرعه

نه مترسک مجروح

و نه داس های بیکار

به هجوم ملخ ها فکر نکردیم

یاد دستهای عزیزت

برای آتش زدن دل ما کافی بود

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

شعر بچه بودم فکر میکردم خدا

همین چند روز پیش

فکر می کردم

می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم

از همین چند روز پیش

هیچ کس، شبیه تو نیست!

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

ترجمه شعر پیش از اینها فکر میکردم خدا

تو می روی و من

به سقوط هواپیما فکر می کنم

به زمین گرم

که جایی ست میان بازوهای من

سرزمینی

که جز تو

هیچکس در آن زنده نمی ماند

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

شعر فکرشم نکن علیزاده

هربار به تو فکر می کنم

یکی از دکمه هایم شل می شود

انقراض آغوشم یک نسل به تأخیر می افتد

و چیزی به نبضم اضافه می شود

که در شعرهایم نمی گنجد

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعر فکرشم نکن از علیزاده

خیال بوسه ای که اینجا

جا گذاشتی اش ،

بر لبانم سنگینی می کند …

به خاک می افتم در مقابلت

فکر می کنی چیز دیگری هم

برای باختن دارم هنوز ؟

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

متن شعر فکرشم نکن

 پس فکر چو بحر آمد حکمت مثل ماهی

در فکر سخن زنده در گفت سخن مرده

شعر پدر , شعر در مورد پدر , شعر درباره پدر , شعر در وصف پدر

متن شعر فکرشم نکن علیزاده

 فکر مردم به هر سوی گرواست

تو بلاحول فکر را کن خو

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

متن شعر آهنگ فکرشم نکن

 روح گرفتار و بفکر فرار

فکر همین است گرفتار را

شعر دوست , شعر در مورد دوست , شعر درباره دوست , شعر در وصف دوست

دانلود شعر فکرشم نکن

 ای سیم تن سیاه گیسو

کز فکر سرم سپید کردی

شعر برادر , شعر در مورد برادر , شعر درباره برادر , شعر در وصف برادر

شعر در مورد فکر و اندیشه

 ای فکر تو نقشبند جانها

یک حلقه ذکرت آسمانها

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

شعر در مورد فکر

 خلوت فکر، پریخانه خاموشان است

گفتگو ابجد طفلانه خاموشان است

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد فکر و خیال

 بیهوده دل مشوش ما

در فکر گناه یا ثواب است:

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد فکر اشتباه

 به فکر غنچه نسیم بهارمی افتد

عبث ز بستگی کارناامیدمباش

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد فکرکردن

 سراپایت از فکر تا درنگیرد

نگردی چراغ شبستان معنی

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعر در مورد فکر خلاق

 فکر عالم نمای معنی خوان

در دماغ خیال سرگردان

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر در مورد فکر خراب

 یک باره مرا مکن فراموش

تا فکر دگر نکرده باشم

شعر صبح بخیر , شعر در مورد صبح بخیر , شعر درباره صبح بخیر , شعر در وصف صبح بخیر

شعری در مورد فکر

 من که پیچیدم به فکر آن دو زلف عنبرین

عاقبت زین فکر بی پایان مرا سودا گرفت

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

شعر در مورد فکر کردن

 به که در فکر وطن، باشیم و فکر کار او

پیش از آن کز دستها بیرون رود کار وطن

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر در مورد کوته فکری

 به فکر مدح تو وحشی ز شر حادثه رست

توان ز حادثه رستن بلی به فکر صواب

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعر در مورد تفکر اشتباه

 که برکنده شوی از فکر چون در گفت می آیی

مکن از فکر دل خود را از این گفت زبان برکن

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

شعر درباره فکرکردن

 چرا آزرده حالی ای دل ای دل

همه فکر و خیالی ای دل ای دل

شعر لیاقت , شعر در مورد لیاقت , شعر درباره لیاقت , شعر در وصف لیاقت

شعر در مورد تفکر خلاق

 خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعر در مورد تفکر خلاق

 حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج

فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست

شعر لبخند , شعر در مورد لبخند , شعر درباره لبخند , شعر در وصف لبخند

شعر در مورد تفکر و خلاقیت

 تو و طوبی و ما و قامت یار

فکر هر کس به قدر همت اوست

شعر ادب , شعر در مورد ادب , شعر درباره ادب , شعر در وصف ادب

شعری درمورد تفکر خلاق

 گر مرید راه عشقی فکر بدنامی مکن

شیخ صنعان خرقه رهن خانه خمار داشت

شعر انسانیت , شعر در مورد انسانیت , شعر درباره انسانیت , شعر در وصف انسانیت

شعر کودکانه در مورد تفکر خلاق

 گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن

که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

شعر تهران , شعر در مورد تهران , شعر درباره تهران , شعر در وصف تهران

یک شعر در مورد تفکر خلاق

 غمزه شوخ تو خونم به خطا می ریزد

فرصتش باد که خوش فکر صوابی دارد

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

شعر کوتاه درمورد تفکر خلاق

 در ره عشق نشد کس به یقین محرم راز

هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد

شعر خداحافظی , شعر در مورد خداحافظی , شعر درباره خداحافظی , شعر در وصف خداحافظی

شعر در مورد کوته فکران

 مشکل عشق نه در حوصله دانش ماست

حل این نکته بدین فکر خطا نتوان کرد

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

شعر در مورد فکر کردن

 ز فکر تفرقه بازآی تا شوی مجموع

به حکم آن که چو شد اهرمن سروش آمد

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر در وصف فکر کردن

 گوهر پاک تو از مدحت ما مستغنیست

فکر مشاطه چه با حسن خداداد کند

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم

شعر فکر کردن

 اگر چه موی میانت به چون منی نرسد

خوش است خاطرم از فکر این خیال دقیق

شعر موفقیت , شعر در مورد موفقیت , شعر درباره موفقیت , شعر در وصف موفقیت

شعر فکر را پر بدهید از کیست

 حلاوتی که تو را در چه زنخدان است

به کنه آن نرسد صد هزار فکر عمیق

شعر دلتنگی , شعر در مورد دلتنگی , شعر درباره دلتنگی , شعر در وصف دلتنگی

شاعر شعر فکر را پر بدهید کیست؟

 هر مرغ فکر کز سر شاخ سخن بجست

بازش ز طره تو به مضراب می زدم

شعر آتش , شعر در مورد آتش , شعر درباره آتش , شعر در وصف آتش

شعر فکر را پر بدهید

 چنان پر شد فضای سینه از دوست

که فکر خویش گم شد از ضمیرم

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

شعر فکر را پر بدهید نیما یوشیج

 خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن

تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن

شعر در مورد فکر کردن

۹۶/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی