روغن شتر مرغ اصل

50 تعبیر از “تعبیر خواب گل” رز و سرخ و سفید و گلدان


50 تعبیر از “تعبیر خواب گل” رز و سرخ و سفید و گلدان

تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گلدان,تعبیر خواب گلابی,تعبیر خواب گلوله خوردن,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل رز قرمز,تعبیر خواب گل سرخ,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل لاله,تعبیر خواب گل رزآبی,تعبیر خواب گل رز سفید,تعبیر خواب گل رز سیاه,تعبیر خواب گل رز سفید و قرمز,تعبیر خواب گل رز مصنوعی,تعبیر خواب گل رز بنفش,تعبیر خواب گل رز خشک,تعبیر خواب گل رز مشکی,تعبیر خواب گلدان با گل سبز,تعبیر خواب گلدان پر از گل,تعبیر خواب گلدان سفالی,تعبیر خواب گلدان شکسته,تعبیر خواب گلدان شمعدانی,تعبیر خواب گلدان آب دادن,تعبیر خواب گلدان شیشه ای,تعبیر خواب گلدان خالی,تعبیر خواب گلدان چینی,تعبیر خواب گلابی رسیده,تعبیر خواب گلابی قرمز,تعبیر خواب گلابی بزرگ,تعبیر خواب گلابی خریدن,تعبیر خواب گلابی نارس,تعبیر خواب گلابی وحشی,تعبیر خواب گلابی و سیب,تعبیر خواب گلابی کال,تعبیر خواب گلابی چیست,تعبیر خواب گلوله خوردن,تعبیر خواب گلوله خوردن با تفنگ,تعبیر خواب تیر خوردن با اسلحه,تعبیر خواب تیر خوردن به پا,تعبیر خواب تیر خوردن به قلب,تعبیر خواب دیدن تیر خوردن,تعبیر گلوله خوردن در خواب,تعبیر خواب تیر خوردن به سر,تعبیر خواب تیر خوردن از پشت,تعبیر خواب گل سفید رنگ,تعبیر خواب گل سفید و قرمز,تعبیر خواب گل سفید گرفتن,تعبیر خواب گل سفید و صورتی,تعبیر خواب گل سفید و زرد,تعبیر خواب گل رز سفید,تعبیر خواب دسته گل سفید,تعبیر خواب گل یاس سفید,تعبیر خواب گل کلم سفید,تعبیر خواب گل رز قرمز و صورتی,تعبیر خواب گل رز قرمز مصنوعی,تعبیر خواب گل رز قرمز هدیه گرفتن,تعبیر خواب گل رز قرمز طبیعی,تعبیر خواب دسته گل رز قرمز,تعبیر خواب گرفتن گل رز قرمز,تعبیر خواب دسته گل رز قرمز,تعبیر خواب یک شاخه گل رز قرمز,تعبیر خواب گل سرخ محمدی,تعبیر خواب گل سرخ و سفید,تعبیر خواب گل رز آبی,تعبیر خواب گل محمدی خشک شده,تعبیر خواب گل محمدی قرمز,تعبیر خواب گل محمدی خشک,تعبیر خواب گل محمدی سفید,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب چیدن گل محمدی,تعبیر خواب مربای گل محمدی,تعبیر خواب کاشتن گل محمدی,تعبیر خواب گل لاله قرمز,تعبیر خواب گل لاله سفید,تعبیر خواب گل لاله زرد,تعبیر خواب گل لاله واژگون,تعبیر خواب گل لاله عباسی,تعبیر خواب گل لاله سرخ,تعبیر خواب گل لاله بنفش,تعبیر خواب گل لاله صورتی,تعبیر خواب گل لاله وحشی

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

تعبیر خواب گل

اگر شما هم خواب گل دیده اید و کنجکاو هستید که تعبیر خواب گل را بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.در این مطلب سعی نموده ایم کامل ترین مطلب در مورد تعبیرخواب گل را برای شما فراهم نماییم

تعبیر خواب گل از دید حضرت امام جعفر صادق ع

تعبیر دیدن گل در خواب می تواند شش چیز باشد

فرند-دوست-مردی که بی عرضه است-کنیزک-غلام-نامه

تعبیر خواب گل از دید جناب محمد بن سیرین

گل در خواب به دو شکل دیده می شود.گلی در روی درخت و شاخه است و گلی که جدا شده است. دیدن گل در خواب دلیلی است بر غم و اندیشه.اگر اگر بی وقت بیند، دلیل مصیبت به سبب فرزند است و چون گل را از درخت جدا بیند، دلیل غم و گریست بود.

تعبیر خواب گل رز

تعبیر خواب گل از دید جابر مغربی

تعبیر خواب گل در خانه داشتن این است که به سبب فرزند خانه شما خرم می شود

تعبیر خواب انواع گل های شکفته این است که از نزدیکان خود شاد می شوید

تعبیر خواب گل می تواند مردی بی عرضه یا یک نامه باشد

تعبیر خواب گل از دید منوچهر مطیعی

تعبیر خواب درخت گل زن خوب است و تعداد گل های این درخت فرزندان خوب هستند

دیدن گل در خواب بطور کلی خوب است به شرطی که نوع آن را تشخیص ندهیم چون هر نوع گل یک تعبی خاص دارد

تعبیر خواب گل جدا از شاخه شادی زودگذر و غم و اندوه است

دیدن گل در خواب بطور کلی خوب است

تعبیر خواب دیدن درخت گل در خانه خوشحالی است و یا دیدن دوستی است که از دیدنش خوشحال می شویم

تعبیر خواب گل محمدی و گل رز از همه گل ها بهترند

تعبیر خواب گل شقایق به دلیل کم دوام بودن آن خوب نیست.

تعبیر خواب گل های پاییزی مانند زنبق و کوکب و اختر خوب نیست

تعبیر خواب گل های زرد رنگ نیز زیاد خوب نیستند و به بیماری تعبیر شده اند

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

تعبیر خواب گلدان

تعبیر خواب گل از دید لوک اویتنهاو

تعبیر خواب گل سفید این است که مشکلات دارید

تعبیر خواب گل زرد این است که کارهایی که آغاز کرده اید نتیجه نامطلوبی خواهد داشت

تعبیر خواب گل چیده شده این است که سود و فایده می کنید

تعبیر خواب گلی که رشد میکند این است که شادی و عشق در زندگی دارید

تعبیر خواب گل گرفتن این است که دوستی وفادارانه را تجربه می کنید

تعبیر خواب گل کاشتن این است که افتخارات زیادی نصیب شما می شود

تعبیر خواب چیدن گل این است که سود می کنید

تعبیر خواب گل سرخ

تعبیر خواب گل پژمرده  بیماری است

تعبیر خواب گل نرگس این است که بی وفایی می کنید یا می بینید

تعبیر خواب گل لاله این است که بی خیالی می کنید

تعبیر خواب چیدن گل این است که دچار سرخوردگی می شوید

تعبیر خواب هدیه گرفتن گل این است که شما یک دوست احمق دارید

تعبیر خواب دسته گل این است که شادی زود گذری برایتان اتفاق می افتد

تعبیر خواب دریافت یک دسته گل این است که عشق یکی از عزیزان به شما ثابت می شود

تعبیر خواب دسته گل درست کردن این است که به هدف رسیده اید

تعبیر خواب گل سفید

تعبیر خواب گل از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب باغی با گل های تازه و شاداب این است که با خوشحالی تمام ثروتمند می شوید

تعبیر خواب گل سفید اندوه و غم است

تعبیر خواب گل های پژمرده ، اتفاقات ناراحت کننده و ناامیدی است

تعبیر خواب دختری که گل های رنگارنگ هدیه میگیرد این است که خواستگاران فراوانی دارد

تعبیر خواب گل های بی برگ که روی زمین روییده اند شکست در تجارت است اما می توانید با روحیه بالا و تلاش بر آن غلبه کنید

تعبیر خواب گل از دید یوسف نبی ع

تعبیر خواب دیدن نبات و شکر و انگبین و گل و شکر و مانند آن ها مربوط به سلامتی است.

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

دیدن گل به خواب شش وجه بود. اول: فرزند. دوم: دوست. سوم: مردی دون همت. چهارم: کنیزک. پنجم: غلام. ششم: نامه.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

دیدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن که بر درخت بود. دوم: آن که از درخت جدا بود و گلی که آن بقائی نباشد، دیدن آن درخواب، دلیل غم و اندیشه بود. اگر بی وقت بیند، دلیل مصیبت به سبب فرزند است و چون گل را از درخت جدا بیند، دلیل غم و گریست بود.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند درخت گل در خانه داشت، دلیل که به سبب فرزند خرم گردد. اگر گل ها را از هر نوع شکفته بیند، دلیل که از خویشان شاد گردد و دیدن گل در خواب، دلیل بر مردی دون همت بود که با کس وفا نکند یا نامه که از غایت برسد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

درخت گل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گلهایش فرزندان خوب و برومند می آورد. دیدن گل به طور عام در خواب خوب است به خصوص این که فقط گل ببینیم و نوع آن را تشخیص ندهیم و شناسائی نکنیم ولی اگر گل را شناختیم و به خاطر خود سپردیم باید در این کتاب به دنبال تعبیر اختصاصی آن باشیم. معبران نوشته اند گلی که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر می شود شادی زودگذر و غم و اندوه است اما عقیده کلی این است که دیدن گل به طور عام در خواب خوب است و چنانچه ببینیم در خانه ما درخت گلی هست مسرور و خوشحال می شویم یا به دیار دوستی که مشتاق او هستیم توفیق می یابیم.

گل محمدی و گل رز از همه گل ها خوب ترند. در مورد شقایق که کم دوام ترین گل هاست خوب ننوشته اند همین طور در مورد گل های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر . در مورد گل های زرد رنگ نیز معبران حسن نیت نشان نداده اند به خصوص گل( سیب زمینی ترشی) که در خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو می روید. این گل را نوعی بیماری مزمن دانسته اند. تعبیر انواع گل ها را تا آن جا که معبران مشخص کرده اند جلوی نام خودشان نوشته ام. کلا دیدن گل در خواب خوب است و نشان از آن است که به دیدار دوستان نائل می شویم یا به علل دیگر شادی و فرح می یابیم.

درخت گُل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گُل هایش فرزندان خوب و برومند می آورد. دیدن گُل به طور عام در خواب خوب است بخصوص این که فقط گُل ببینیم و نوع آن را تشخیص ندهیم و شناسائی نکنیم . معبران نوشته اند گُلی که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر می شود شادی زودگذر و غم و اندوه است. چنان چه ببینیم در خانه ما درخت گُلی است مسرور و خوشحال می شویم یا به دیدار دوستی که مشتاق او هستیم توفیق می یابیم. گُل محمدی و گُل رز از همه گُل ها خوب ترند. در مورد شقایق که کم دوام ترین گُل ها است خوب ننوشته اند همین طور در مورد گُل های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر. در مورد گُل های زرد رنگ نیز معبران حسن نیت نشان نداده اند بخصوص گُل _ سیب زمینی ترشی _ که در خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو می روید. این گُل را نوعی بیماری مزمن دانسته اند. کلا دیدن گُل در خواب خوب است و نشان از آن است که به دیدار دوستان نائل می شویم یا به علل دیگر شادی و فرح می یابیم.

گُل
محمدبن سیرین گوید:
دیدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن که بر درخت بود. دوم: آن که از درخت جدا بود و گلی که آن بقائی نباشد، دیدن آن درخواب، دلیل غم و اندیشه بود. اگر بی وقت بیند، دلیل مصیبت به سبب فرزند است و چون گل را از درخت جدا بیند، دلیل غم و گریست بود.

جابرمغری گوید:
اگر بیند درخت گل در خانه داشت، دلیل که به سبب فرزند خرم گردد. اگر گل ها را از هر نوع شکفته بیند، دلیل که از خویشان شاد گردد و دیدن گل در خواب، دلیل بر مردی دون همت بود که با کس وفا نکند یا نامه که از غایت برسد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن گل به خواب شش وجه بود.
اول: فرزند.
دوم: دوست.
سوم: مردی دون همت (مردی فرومایه).
چهارم: کنیزک.
پنجم: غلام.
ششم: نامه.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
درخت گل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گل هایش فرزندان خوب و برومند می آورد. دیدن گل به طور عام در خواب خوب است بخصوص این که فقط گل ببینیم و نوع آن را تشخیص ندهیم و شناسائی نکنیم . معبران نوشته اند گلی که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر می شود شادی زودگذر و غم و اندوه است. چنان چه ببینیم در خانه ما درخت گلی است مسرور و خوشحال می شویم یا به دیدار دوستی که مشتاق او هستیم توفیق می یابیم. گل محمدی و گل رز از همه گل ها خوب ترند. در مورد شقایق که کم دوام ترین گل ها است خوب ننوشته اند همین طور در مورد گل های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر. در مورد گل های زرد رنگ نیز معبران حسن نیت نشان نداده اند بخصوص گل _ سیب زمینی ترشی _ که در خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو می روید. این گل را نوعی بیماری مزمن دانسته اند. کلا دیدن گل در خواب خوب است و نشان از آن است که به دیدار دوستان نائل می شویم یا به علل دیگر شادی و فرح می یابیم.

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

لوک اویتنهاو می گوید :
سفید : مشکلات
زرد : کارهایی که آغاز کرده اید نتیجه نامطلوبی خواهد داشت
چیده شده : سود و فایده
گلی که رشد میکند : شادی و عشق
گل گرفتن : دوستی وفادارانه
کاشتن : افتخارات
چیدن گل : سود
گل پژمرده : بیماری
گل نرگس : بی وفایی
گل لاله : بی خیالی
چیدن آن : سرخوردگی
هدیه گرفتن آن : شما یک دوست احمق دارید
دسته گل : شادی زود گذر
دریافت یک دسته گل : عشق یکی از عزیزان به شما
دسته گل درست کردن : به هدف رسیده اید

یوسف نبی علیه السلام گوید:
دیدن نبات و شکرو انگبین وگل وشکر ومانند آن تعلق به ایمنی دارد

آنلی بیتون مى‏گوید:
۱ـ دیدن باغی در گل های تازه و شاداب در خواب ، نشانه آن است که با شادمانی به ثروتی دست خواهید یافت .
۲ـ دیدن گل سفید در خواب ، نشانه اندوه است .
۳ـ دیدن گلهای پژمرده در خواب ، نشانه اتفاقات غم انگیز و نومیدی است .
۴ـ اگر دختری خواب ببیند گل رنگارنگی به او می دهند ، نشانه آن است که خواستگارانی بسیار خواهد داشت .
۵ـ اگر خواب ببینید گلهایی بی برگ بر زمین خشک روییده اند ، علامت آن است که در تجارت شکست خواهید خورد اما با روحیه عالی و تلاش و کوشش بسیار قادر خواهید شد بر اندوه و ناراحتی غلبه بیابید

امام صادق علیه
السلام می فرمایند:

اگر در
خواب بیند که از غرقاب گل بیرون آمد وخود را شست از غم نجات می
یابد

دیدن
گل وگیاه به خواب شش وجه بود.

اول:
فرزند.

دوم:
دوست.

سوم:
مردی دون همت (مردی فرومایه).

چهارم:
کنیزک.

پنجم:
غلام.

ششم:
نامه.

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

محمد ابن سیرین
بصری گوید:

دیدن
گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن که بر درخت بود. دوم: آن که از
درخت جدا بود و گلی که آن بقائی نباشد، دیدن آن درخواب، دلیل غم و
اندیشه بود. اگر بی وقت بیند، دلیل مصیبت به سبب فرزند است و چون گل
را از درخت جدا بیند، دلیل غم و گریست بود

جابر مغربی می
گوید:

اگر
بیند درخت گل در خانه داشت، دلیل که به سبب فرزند خرم گردد. اگر گل ها
را از هر نوع شکفته بیند، دلیل که از خویشان شاد گردد و دیدن گل در
خواب، دلیل بر مردی دون همت بود که با کس وفا نکند یا نامه که از غایت
برسد.

خالد بن علی بن
محد العنبری گوید:

دیدن
گُل در خواب، بر ذکر و یاد خداوند دلالت دارد. بریدن بوته گل بر غم و
ناراحتی دلالت دارد و چیدن گل به شادی تعبیر میشود.

منوچهر مطیعی
تهرانی گوید:

درخت
گل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گل هایش فرزندان خوب و
برومند می آورد. دیدن گل به طور عام در خواب خوب است بخصوص این که فقط
گل ببینیم و نوع آن را تشخیص ندهیم و شناسائی نکنیم . معبران نوشته
اند گلی که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر
می شود شادی زودگذر و غم و اندوه است. چنان چه ببینیم در خانه ما درخت
گلی است مسرور و خوشحال می شویم یا به دیدار دوستی که مشتاق او هستیم
توفیق می یابیم. گل محمدی و گل رز از همه گل ها خوب ترند. در مورد
شقایق که کم دوام ترین گل ها است خوب ننوشته اند همین طور در مورد گل
های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر. در مورد گل های زرد رنگ نیز
معبران حسن نیت نشان نداده اند بخصوص گل _ سیب زمینی ترشی _ که در
خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو می روید. این گل را نوعی بیماری
مزمن دانسته اند. کلا دیدن گل در خواب خوب است و نشان از آن است که به
دیدار دوستان نائل می شویم یا به علل دیگر شادی و فرح می
یابیم.

تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن

لوک اویتنهاو می
گوید :

سفید :
مشکلات

زرد :
کارهایی که آغاز کرده اید نتیجه نامطلوبی خواهد داشت

چیده
شده : سود و فایده

گلی که
رشد میکند : شادی و عشق

گل
گرفتن : دوستی وفادارانه

کاشتن
: افتخارات

چیدن
گل : سود

گل
پژمرده : بیماری

گل
نرگس : بی وفایی

گل
لاله : بی خیالی

چیدن
آن : سرخوردگی

هدیه
گرفتن آن : شما یک دوست احمق دارید

دسته
گل : شادی زود گذر

دریافت
یک دسته گل : عشق یکی از عزیزان به شما

دسته
گل درست کردن : به هدف رسیده اید

یوسف نبی علیه
السلام می فرماید:

دیدن
نبات و شکرو انگبین وگل وشکر ومانند آن تعلق به ایمنی دارد

آنلی بیتون می
گوید:


دیدن باغی در ُگل های تازه و شاداب در خواب ، نشانه آن است که با
شادمانی به ثروتی دست خواهید یافت .


دیدن گل سفید در خواب ، نشانه اندوه است .


دیدن گلهای پژمرده در خواب ، نشانه اتفاقات غم انگیز و نومیدی است
.

4ـ اگر
دختری خواب ببیند گل رنگارنگی به او می دهند ، نشانه آن است که
خواستگارانی بسیار خواهد داشت .

5ـ اگر
خواب ببینید گلهایی بی برگ بر زمین خشک روییده اند ، علامت آن است که
در تجارت شکست خواهید خورد اما با روحیه عالی و تلاش و کوشش بسیار
قادر خواهید شد بر اندوه و ناراحتی غلبه بیابید .

در سر زمین
رویاها آمده:

خواب
گل : خوشبختی

گلها
شکفته می شوند : دوران خوشی در انتظار شماست .

یک
دختر جوان خواب ببیند که گل دریافت میکند:او طرفداران بسیاری خواهد
داشت

یک
دسته گل دریافت می کنید : بزودی ازدواج میکنید .

از راه
دور برای شما گل می رسد : قسمتی از یک ثروت بزرگ به شما می رسد
.

از یک
بوته گل می چینید : منفعت بزرگ

محوطه
گل فروشی پراز گل : ضررهای بزرگ

گلهای
نقاشی شده : گرفتاری و پریشانی

گلهای
مصنوعی : بدشانسی وناکامی در کار

بدشانسی و ناکامی در کار

به شما
گل اهدا می کنند : یک شادی بزرگ

خواب
گلهائی که در بهار می رویند : آینده شما روشن خواهد بود .

گل
سفید : مشکلات کوچک

گل زرد
: مشکلات بزرگ

گل
قرمز : مرگ

گل
صورتی : شما عاشق هستید

گلهائی
با رنگ زنده : پول فراوان

گلهائی
خارج از فصل : موانع و مشکلات پدیدار میشود .

بوته
های گل : پول فراوانی بدست می آورید .

یک
حیاط پرازگل : از یک ناتوانی جسمی رنج خواهید برد .

بوی
عطر گلها را حس می کنید : دوستانتان را از دست می دهید .

گل
بدور می ریزید : مشاجرات خشن در پیش است .

غنچه
ها را بدور می ریزید : از بی مبالاتی خود پشیمان خواهید شد .

خواب
گل ارکیده : خوشبختی

شما گل
ارکیده دارید :شانس و شادی

ارکیده
می خرید : یک زندگی آسوده درپیش دارید

به یک
زن شوهردار ارکیده هدیه می کنید : مراقب دوستان حسود باشید

به یک
زن مجرد ارکیده هدیه می کنید : نامزدی

یک زن
جوان خواب ببیند که ارکیده دریافت میکند : نامزدی در پیش است .

به شما
گل آزالیا می دهند : پول بدست می آورید .

گل
آزالیا می خرید : نامه ای که انتظارش را داشتید می رسد .

شما یک
دسته گل استکانی درست می کنید : عشق حقیقی را پیدا خواهید کرد
.

گل
استکانی را می چینید : فریب از طرف دوستان

به شما
این گل را هدیه می کنند : شادی و خوشبختی

خواب
گل اقاقیا در فصل آن : ناکامی و مصیبت بزرگی در انتظار شماست .

خواب
گل اقاقیا خارج از فصل : آزرهایتان برآورده می شود .

به شما
گل اقاقیا می دهند : 1- شما یک دوست بسیار صادق دارید 2- باید بر
احساستان غلبه کنید

گل
اقاقیا : اوقات خوش فرا می رسد .

شما گل
بنفشه همراه خود دارید : شما بسیار متواضع هستید

بنفشه
می چینید : ازدواج پرسعادتی خواهیدکرد .

یک
دسته گل بنفشه : شما پاک و بی آلایش هستید

بنفشه
های مضاعف : آبرو و احترام

شما
بنفشه دارید در حالیکه فصل بنفشه نیست : دوستانتان را از دست می دهید
.

شما
بنفشه دارید در فصلی که بنفشه می روید : موفقیت و خوشبختی در همه
امور

بنفشه
می خرید : یک محکمه در پیش دارید

شخصی
که دوست دارید به شما بنفشه اهدا میکند : شانس بسیاری در عشق خواهید
داشت .

خواب
گل زنبق در فصل این گل : خوشبختی بزرگ

خواب
گل زنبق خارج از فصل آن : علامت از دست رفتن تمامی امیدها

گل
زنبق پرورش می دهید : یک ازدواج بزودی شکل می گیرد .

خواب
گل سرخ : خوشبختی

گل سرخ
می چینید : علامت یک عشق بزرگ

یک
دختر جوان خواب گل سرخ ببیند : ازدواج

گل
سنبل : پول و شانس

سنبل
خشک شده : ازدواج در پیش است

عطر
سنبل : شانس خواهید داشت

خواب
گل شب بو : خوشبختی

بوی
گلهای شب بو به مشامتان می خورد : با دشمنانتان دست به گریبان خواهید
شد .

گل شب
بو می چینید : آینده بسیار خوبی در انتظارتان است

خواب
گل شمعدانی : پول قابل توجه

گل
شمعدانی می چینید : شما را هنوز دوست دارند

یک گل
شمعدانی می خرید : پول فراوانی خواهید داشت .

شمعدانی سفید : مشکل و گرفتاری

شمعدانی زرد : غم

شمعدانی صورتی : شخصی که بسیار دوستش دارید به
ملاقات شما می آید .

شمعدانی قرمز : بیماری

شمعدانی قرمز با خالها سیاه : مرگ

خواب
گل لاله : شادی بزرگ

گل
لاله دارید : شانس و خوشبختی

گل
لاله می چینید : عشق

یک
دسته گل لاله درست می کنید : به شما پیشنهاد ازدواج خواهد شد .

به شما
گل لاله اهدا می کنند : اشخاص بسیاری به شما ابراز دوستی خواهند کرد
.

یک
دختر جوان خواب گل لاله ببیند : نامزدی در پیش است

یک زن
بیوه خواب گل لاله ببیند : او مخفیانه ازدواج خواهد کرد .

خواب
گل مینا : خوشبختی

گل
مینا می چینید : خوشبختی بزرگ در عشق

یک
دسته گل مینا درست می کنید : ماجرای بسیار خوشایند رخ می دهد .

گل
مینا به شما هدیه می کنند : شانس

خواب
گل نرگس : اگر از این گل در خانه خود نداشته باشید خوشبخت خواهید
بود

گل
نرگس می چینید : پول به طرز غیره منتظره بدستتان می آید .

در
خانه خود گل نرگس پرورش می دهند : عاشق یک مرد ثروتمند خواهید شد
.

به
دیگران گل نرگس هدیه می کنید : از نفوس بد دوری کنید

خواب
گل نسرین : در عشق خوشبخت هستید

گلهای
نسرین در یک باغ : سرنوشت شما طولانی و پراز شادی خواهد بود .

خواب
گل نیلوفر : آرزوهای شما غیرقابل دسترسی هستند .

نیلوفر
می چینید : یک برخورد ،مشکلات بسیاری برای شما ایجاد خواهند کرد
.

نیلوفرها در گلدان می گذارید : سعی کنید اعتماد
دیگران را بخود جلب کنید .

به شما
گل نیلوفر اهدا می کنند : دشمنان شما را احاطه می کنند .

خواب
گل یاس : غرور و خودخواهی

شما
عطر یاس زده اید : یک دوست به شما هدیه می دهد .

به شما
گل یاس می دهند : گول ظاهر دیگران را نخورید .

گلهای
شکفته یاسمن : بزرگترین خواسته های خود را برآورده خواهید کرد
.

شما یک
دسته گل یاسمن دارید : یک دوست وفادار درکنار شماست .

یک
دختر جوان خواب گل یاسمن ببیند : بزودی از او تقاضای ازدواج خواهد شد
.

یک زن
بیوه خواب گل یاسمن ببیند : او در همین سال ازدواج خواهد کرد .

یک
دسته گل زیبا : ثروت در آینده

یک
دسته گل خشک شده : بیماری و شاید مرگ

یک
دسته گل به شما اهدا می کنند : لذایذ بسیاری در زندگی نصیبتان می شود
.

شما یک
دسته گل اهدا می کنید : معشوقتان به شما وفادار است .

یک
دسته گل را در گلدان می گذارید : از شما تقاضای ازدواج خواهند کرد
.

یک
دسته گل را بدور می ریزید : جدائی از یک دوست

یک
دسته گل را مرتب می کنید : بزودی ازدواج می کنید .

دسته
گلهای بسیاری به شما می دهند : به عشق بر می خورید .

یک
دسته گل کوچک دریافت می کنید : یک شادی نه زیاد طولانی

50 تعبیر از “تعبیر خواب گل” رز و سرخ و سفید و گلدان

۹۶/۰۳/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی